Постови

Video nadzor u Marketingu - budućnost Retail-a

Upotreba sistema video nadzora u marketingu je od ranije poznata stvar. Bilo je potrebno nekoliko godina i par tehnolo ških skokova da se sve uklopi u jednu smislenu i funkcionalnu celinu. Kako upotrebiti video nadzor za potrebe retail-a (prodaje)?   Pružanje veoma korisnih informacija prodaji i mrčandajzerima (od mila – Mrča), omogućava da se ceo jedan segment poslovanja prebaci na marketing. Kako?   Recimo da imate radnju sa igračkama ili butik obuće. Prodavnicu zdrave hrane. Nešto slično i da je veća od 100m 2 . Uz pomoć kamera za video nadzor možete analizirati ponašanje svojih mušterija (gde se najčešće zadržavaju, koliko dugo, interesne zone...), prikupljati statističke podatke i menjati raspored izložene robe u odnosu na njih. O brojanju posetilaca neću ni da govorim. Ovo je već standardna praksa u svim većim objektima.   Navike kupaca u vašoj radnji takođe možete promeniti Kada ste u vašoj omiljenoj prehrambenoj radnji, da li uvek idete istom putanjom? Tačno

Kontrola pristupa - faktor bezbednosti ili samo stavka na papiru?

Šta podrazumeva Kontrola pristupa? Kada se spomene kontrola pristupa , većina zapravo i ne zna da Vam kaže šta ona podrazumeva. Ukoliko bi malo bolje pogledali oko sebe, shvatili bi da smo zapravo okruženi kontrolom pristupa na skoro svakom koraku. Kako to? - pitate se. Uzmimo za primer banke. Svaka banka (glavni centri i ekspoziture) poseduje na ulazu u svoje prostorije dupla vrata, koja imaju mogućnost otključavanja/zaključavanja preko tastera (tasteri su ili fiksni, na stolovima ili kod čuvara u vidu daljinca). Funkcija ovakve kontrole pristupa jeste da se vizuelno kontroliše klijent pri ulazu u prostorije banke . Na ovaj način se smanjuju mogućnosti za klasični filmski scenario gde razbojnici neometano ulaze na glavni ulaz banke i vrše pljačku. Smart, a? Primetili ste možda u bankama da pored svakih vrata postoje uređaji za očitavanje kartica ? Cilj ovakvih uređaja je da dozvoli ulaz/izlaz iz prostorije samo licima sa odgovarajućom karticom (kartice imaju u sebi tehnologiju (RFID

Veštačka Inteligencija i Video nadzor

 Šta je novo, a šta nam tek dolazi? Pored silnih modela kamera, rezolucija, objektiva i koje-čega, zaboravili smo na ono najbitnije - šta nama zaista treba od video nadzora? Da ovo ne bude samo još jedan "rant" na temu video nadzora, skrenuću pažnju na dve suštinske stvari u ovom tekstu na koju treba da obratite posebnu pažnju. Zašto? Zato što radim u industriji i pratim trendove, pravim projekcije za naše tržište i nadam se boljim vremenima... AI - ili veštačka inteligencija Ovo nije novost. Zapravo nije ni "sveža" definicija nečega što se polako "pomalja" iza horizonta. U eri User Consumerism -a je našla primenu u skoro svim aspektima naših života. Kako je krenulo? Većina Vas je verujem čula za Machine Learning ? Ko nije, žalim. Čitajte više na ovu temu klikom na link. Da uprostim stvar za neupućene - to je složeni kompjuterski algoritam koji tokom korišćenja "uči" šta korisnik voli, koristi, traži, Googla itd. U našem primeru Video nadzora, A

VoIP telefonija - (Naj)bolje rešenje od analogije?

Слика
VOIP tehnologija (Voice over Internet Protocol - prenos glasa preko interneta) je osnova za funkcionisanje nove, digitalne vrste telefonije - IP telefonije. Ova vrsta telefonije postala je ozbiljan konkurent konvencionalnoj telefoniji, zbog niza prednosti i ušteda. IP telefonija omogućava obavljanje telefonskih poziva korišćenjem internet konekcije velike brzine (Broadband – kablovski, ADSL internet), umesto konvencionalne analogne telefonske linije. IP telefonske centrale (IP PBX) za svoj rad koriste klasičnu računarsku infrastrukturu (računarsku mrežu), a mogu da integrišu i standardne analogne telefonske linije zahvaljujući FXO i FXS interfejsima. Za više informacija o VoIP sistemima možete kontaktirati stručnjake iz kompanije Videomont Prednosti IP telefonske centrale u odnosu na standardne centrale su velike: · Hibridna rešenja (kombinacija različitih Trunk-ova, kao i vrste lokala) · Smanjenje troškova preusmeravanjem poziva preko najadekvatnije mre

Lažni alarmi

Sve što treba da znate o lažnim alarmima Kao korisnik sistema dojave požara, vaša uloga je kritična u rešavanju problema lažnih alarma, koja je najčešći i najskuplji problem. Na primer, ukupan trošak lažnih alarma u Velikoj Britaniji iznosi £1 milijardu godišnje . Šta je Lažni Alarm? · Lažni alarm je alarm koji je aktiviran bez stvarne potrebe. Zašto su lažni alarmi problem? · Lažni alarmi narušavaju efikasnost celokupnog sistema. Ukoliko se alarmi posmatraju kao nepouzdani izvori pretnje, potencijalno ih je moguće ignorisati. · Lažni alarmi troše resurse policije, vatrogasaca i hitne pomoći, zadržavajući ih da intervenišu na lokacijama gde su zaista potrebni. · Lažni alarmi povećavaju trošak bezbednosnim agencijama i korisnicima, zahtevajući dadatno angažovanje ljudstva. · U pojedinim mestima i gradovima, aktiviranje lažnih alarma donosi kaznu (novčanu). · Ukoliko je vaš alarmni sistem registrovan da je u prošlosti davao lažne alarme, nadležn
Слика
Šta je Alarm monitoring? Alarm monitoring je nastao kao potreba da se ljudima pruži kompletna usluga zaštite objekata (stan, kuća, poslovni prostor...) pomoću konstantnog (24/7) nadzora Alarmnih sistema, sistema za Video nadzor kao i sistema protivpožarne zaštite uz minimalno angažovanje samih korisnika. Ovaj vid bezbednosti objedinjuje više sistema tehničke zaštite (video nadzor, protivpožarne sistemi, alarmni sistemi...) i time zaokružuje sve bezbednosne aspekte koji su neophodni kako bi se štićeni objekat zaštitio na pravi način. Naziv alarm monitoring je ustvari nastao od skraćenice CMS (Central Monitoring Station) što predstavlja glavnu ili komandnu sobu iz koje se vrši praćenje sistema za nadzor. Taj nadzor može biti video ili alarmni nadzor. CMS sistemi su danas najviše zastupljeni u vidu softvera, pomoću koga se vrši nadzor sistema preko računara. Alarm monitoring centar Ulaganje u bezbednost nikada nije bilo jeftinije. Kao i mobilni operateri, sigurnosne

Tamna strana Video nadzora

Слика
Ukoračite u svetlo (Tamna strana Video nadzora) U eri Fejsbuka, Tvitera i ostalih društvenih "nemani", privatnost pojedinca je spala na nulu. Sve više imamo potrebu da se eksponiramo na načine koji su ranije bili rezervisani samo za elitu, estradu i sportiste (dobro, kad ste poznati sportista onda Vam je oprošteno). Ranije se fotkalo. Imali smo albume sa slikama i slajdove. Uživali smo gledajući ih u grupi naših dragih i komentarisali uživo. Sada šerujemo. Imamo virtuelne grupe koje otklanjaju potrebu da se izađe napolje među ljude i druži. Šerujemo slike, klipove i sve ostalo bitno i nebitno. Digitalizovani smo. Osvrćući se na neke ranije, bolje dane, ne mogu da ne pomislim kako je sve ovo što sam naveo gore logičan evolutivni korak. To što ja lično mislim da to nije dobar smer u kom idemo kao vrsta, ne znači da nisam primoran zbog prirode posla i okruženja u kome radim da se koristim svim tim đavolskim pomagalima ljudske lenjosti. Da nije emaila, Interneta i Googla